Sunday 1 May 2011

Book Fair @ PWTC


Salam and Hye bloggerhearts!
Pesta buku beb! Dah perah otak tuk exam penat2 aku dan member aku, iaitu kak balkhis ngan neng pom meronggeng la kesana . So kejanya beli buku la takkn g shopim baju lak kan.hehe.. Ini adalah pesta buku antarabangsa le beb! Ramai giler orang,erss! if aku tahu kena jalan jauh like dat aku takkn pakai heels,sakit kaki la makcik oiiiit <3.Dahlaaa............aku ase aku aku tinggi dari die,erm..nope actually die lagi tinggi dari aku.Then die cakap okay lain kali pakai je selipar rendah kalau xmo sakit kaki okay.AHAHAA. So mls nk buat citer pjg pjg amik je gbr nie okay.







Okay tu saje lah yer.Sonok sangat gi pesta buku kan so balik balik bagai nak mati penatnya. Samapi ke rini xilang agi penat asek tido jer keja.Apepom best yang amat ase cam xnak balik,AHAHAHAH.
Mekaseh awak,awk,dan awak lepak sana semalam.
Okay tu saje.Dah nak g sambung setadi lak.

P/S: Mekaseh awk!



No comments:

Post a Comment